lunchpauser är det bästa som finns.

Nu har jag precis ätit lunch, diskat och fått undan lite saker på mitt rum - jag älskar lunchraster!! Jag ska snart tillbaka till bokhandeln igen. Idag har det redan varit en stressfylld dag, jag har stått i kassan och stått på en  väldigt ostadig stege ganska högt upp (jag är extremt höjdrädd)!! Fast det gick bra tillslut och förhoppningsvis så blir eftermiddagen lika bra.

Nu är det jobb hela veckan och det går nästan inte att planera in något annat. Dock ska jag se på handboll på onsdag, IFK Ystad spelar, och sen ska jag fika med Linn på fredag. Så jag har lite saker att se fram emot. Sen får vi se om det blir någon fest i helgen, vill inte planera något just nu.

Nej, nu blir det jobbet igen. Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0