morgonen visar regn!

Jag har varit vaken ett tag, men mitt blogghumör har sjunkigt så mycket att jag inte vet varför jag bloggar. Ibland känns det tungt att skriva, som om något hindrar mig - ibland känns det bara tråkigt. Jag har inte så många som läser mig blogg, i snitt 22 personer, men jag är så tacksam för att någon tar sig tid att läsa det jag skriver. Det är därför jag skriver, för det finns faktiskt någon som vill läsa.

Nu ska jag försöker komma ur denna "blogg-stopping-humöret" och bli bättre på att uppdatera.

Kan säga att vädret inte gör det hela bättre. Det är nästan storm ute, det blåser och regnar. Jag hade planerat en massa saker idag men just nu orkar jag inte med någonting. Det blir en mysig hemmadag, ska hem till Therese sen ikväll :)

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0