mums för Thai-mat

Idag var åt jag och Therese en senlunch på Thairestaurangen, de har en underbar buffé där som jag älskar. Jag har bara ätit där en gång innan för ett tag sen, så jag kände för det idag. Det var jättegott med räkchips, friterad kyckling, ris med currysås och lite ananas till. Ja, jag trodde att jag hade dött och kommit till himlen.

Denna mat är verkligen inte GI men idag kände jag helt enkelt för något annat, alla avviker någon gång från de ursprungliga planerna. Imorgon börjar jag på hårddiet som innebär bara GI, väldigt strikt. Fast jag behöver det nu, mitt mål är -15 til nyår. Det ska gå!!

Ser det inte gott ut?

Jag på restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0