mycket inplanerat

Jag kom precis att tänka på att det är väldigt mycket som händer denna månad;
7/11 - IFK Ystad spelar (handboll)
7/11 - maskeradfest i Hedeskoga
13/11 till 16/11 - besöka Karlskrona; fest på fredag & inflyttningsfest på lördag.
20/11 - NEW MOON PÅ BIO!
25/11 - praktiken i bokhandeln börjar

+ att jag ska åka till Kristianstad med Therese en dag. Vi ska kolla in staden - jag ska kanske plugga där nästa år.

Det är mycket som händer i november, fast jag är glad för det. November är så dystert och kallt att man lätt kan bli smådeppig av mörkret som nästan inte blir dag. Jag har själv känt mig trött, nere och allmänt less på allt just nu. Det beror mycket på att det är mörkt största delen av dagen. Solen kommer knappt fram bakom de tjocka moln som innehåller gråhet, regn, snö och kyla.

Jag längtar till allt detta ska hända - speciellt till New Moon. Jag har väntat på den filmen i nästan ett år, sen jag såg Twilight på bio så har jag längtat efter uppföljaren. Jag har läst böckerna väldigt många gånger och jag blir inte trött på dem. Sedan vet jag att filmen inte kommer vara bättre än boken, det är omöjligt, men jag väntar med spänning på hur de har omvandlat själen i boken till en berättelse på vita duken. Ja, det kommer bli legendariskt.

fotot och fler foto hittar du: HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0