packat ner halva mitt hem

Det känns ganska konstigt att packa ner halva sitt hem i en resväska och en träningsväska - att allt får plats?! Jag är nästan klar med packningen och det känns skönt. Allt känns mycket lättare för nu behöver jag inte stressa så mycket imorgon. Även om jag har en del att göra imorgon också, så ska jag gå upp tidigt och bli klar med det innan tio. Ska nämligen fika med pappa då, måste säga hej då till honom innan jag åker (jag vet att det bara är tre dagar men jag är en pappasflicka!). Sen efter det ska jag duscha, packa ner det sista och sen bär det av.

Nu sitter jag och lyssnar på My chemical romance och väntar på att pappa ska komma. Han och jag ska gå en runda, sen blir det duschen och sängen. Vill inte sitta uppe allt för sent eftersom jag har en lång dag framför mig imorgon. Just nu är jag väldigt nervös, fast det är ganska normalt - eller?

Jag måste sluta tänka på det, ta ett steg i taget och hoppas på att allt går bra. För just nu kan allt gå fel - det är trots allt fredag den 13 imorgon. Jag förväntar mig ingenting, det blir lättast så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0