today's packingday.

Vad ska man ha med sig om man ska bort över helgen?
Hur många par leggins ska man packa ner?
Regnjacka, vinterjacka eller en lite tunnare jacka?


Just nu finns det så många frågor och jag har inga svar, därför kommer jag packa ner allt för mycket saker och jag kommer inte använda hälften - fast bättre med för mycket än för lite som min pappa brukar säga. Jag har en skiss på min packlista, inget mer och inget mindre. Jag vet ungefär vad jag måste ha med mig fast jag är rädd för att det jag vill ha med mig nu inte är det jag vill ha när jag kommer till Karlskrona.

Terese har nu under några månader studerat där upp och det är hon jag ska besöka. Jag kommer inte åka själv, Emmylie följer också med. Vi har mycket inplanerat:
fredag: åker från Ystad 16.20 - är i Karlskrona ungefär 20.00, födelsedagsfest på kvällen.
lördag: tur på stan + fika, inflyttningsfest på kvällen.
söndag: umgås med Terese.
måndag: åka hem.

Därför behöver jag minst fyra outfits med mig, därför tänkte jag satsa på leggins och några klänningar. Fast just nu är jag inte alls säker, jag måste i.a.f skriva ner allt det viktigaste: mina tabletter, smink, tandborste och tandkräm, shampoo, Ipod, laddare till mobil och ipod, hårspray, böcker och liknande saker. För vi vet alla att det finns ett "baspaket" när man ska iväg någonstans över natten.
Ja, jag måste fundera på vad som ska packas ner. Just nu vill jag ta med mig hela mitt rum, fast jag tror inte att Terese hade blivit så glad då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0