vad gör jag uppe?

Jag borde ha gått och lagt mig för längesen. Jag måste upp tidigt imorgon för jag ska träna - hinner inte träna senare på dagen. Imorgon blir det även handboll på eftermiddagen och sen fest på kvällen. Ska förfesta hos Aggiie och sen sticker vi till Öja, jag säger bara; FY VAD JAG SKA DANSA!

Därför ska jag lägga mig nu, orkar verkligen inte sitta uppe längre. Idag har varit en väldigt bra dag och jag kommer nog sova gott inatt. Vill be om ursäkt för alla inlägg om New Moon, men idag har helt enkelt varit en sådan dag. Jag kan ju säga att jag vill gifta mig med Edward Cullen, ha Jacob Black som bästa vän och vara Bella Swan - ja bättre är så blir det inte!

God natt och sov gott! 

Kommentarer
Postat av: pervelie

Tove är jäkligt duktig hon också faktiskt! :)

2009-11-21 @ 01:43:32
URL: http://pervelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0