Ännu en dag påbörjad

Jag börjar med att säga God morgon! Fast egentligen så är det lite missplaced eftersom klockan är över 12. Dock så vaknade jag nästan precis och nu sitter jag och äter lunch. Jag har själv märkt att mina sovvanor är lite konstiga, jag måste flytta på dygnet lite. Jag tycker inte om att sova till 12.

Idag så ska jag inte göra så mycket. Det blir väldigt lugnt hela dagen och ikväll ska jag på en tillställning. Det ska bli trevligt, men väldigt lungt för min del. Jag tror det blir en ganska tidigt läggning för mig, behöver sova lite. Känner mig inte alls pepp just nu. Allt känns bara så fel!

Kommentarer
Postat av: Elin

miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika! snälla var pepp, snälla!

2009-10-23 @ 14:52:14
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0