biljetten är bokad till New Moon

Eftersom Emmylie helt enkelt är bäst så förutsatte hon att jag skulle med och se New moon på bio, så hon beställde en biljett till mig också. Fy fan vad underbart! Jag kan inte bli gladare just nu eftersom jag har väntat på att biljetterna ska släppas i två månader. Nu har jag en biljett, ja jag kommer få se New moon på bio. YEEES!!!

Jag älskar allt som har med Twilight att göra och nu när jag är säkrad en plats i biosalongen för att se andra filmen, uppföljaren av Twilight, så är jag riktigt nöjd. Nu längtar jag bara tills den kommer på bio också, premiären är den 20 november. Det går en nattshow den 19 november men biljetterna var helt slutsålda till den, men jag ta vad jag får.

Nu ska jag göra en liten segerdans och sen ska jag lyssna på Twilight-soundtracket.

Robert Pattinson som Edward Cullen. Världens snyggaste man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0