borde, borde, ja jag borde verkligen...

Just nu har jag väldigt mycket att göra innan klockan blir halv sju. Först och främst så ska jag duscha, hänga in mina kläder och välja kvällens outfit. Efter det så ska jag hjälpa mamma att laga mat: pizza! Så nu har jag en halvtimme på mig att bli klar med allt annat innan vi börjar med maten, oj jag känner mig verkligen stressad.

Därför ska jag springa in i duschen, ut igen och sen får jag se hur mycket jag hinner. Jag tror att jag får göra något imorgon, alltså hänga in mina kläder direkt på morgonen. Fast mamma har tvättat idag och jag vill inte att mina kläder ska bli skrynkliga. Ja, jag ska försöka hinna med allt!


en bild jag tog förra sommaren när jag cyklade hem från jobbet. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0