dubbelt upp

Idag har verkligen varit en bra dag. Först stan med Therese och Emmylie - fika på Snuggles. Sen var jag på stan med pappa - fika på Espresso house + lite inköp. Ja, det har varit en bra och trevlig dag. Vi hittade en födelsedagspresent till kompisen på lördag men det var fan inte lätt. Vi tittade nog på hundra olika saker innan vi bestämde oss för det vi tillslut köpte.

Sen köpte jag själv lite saker. Två par örhänge, en bok och ett halsband, sen tänkte jag köpa en klänning från MQ men den satt inte perfekt och jag köper inte en klänning för 400kr om jag inte älskar den.
+ att det blev lite förfriskningar till imorgon. Då ska jag och några andra ta Helsingborg med storm :)

Emmylie på Snuggles

jag på Snuggles, Emmylie ville ta ett foto på mig.

pappa på Espresso house

Dagens inköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0