eftermiddagsplaner

Snart ska jag bege mig till biblioteket. Ska betala en mindre skuld och sen ska jag även låna lite böcker. Jag har inte varit där på kanske tre år, så det är kanske dags nu. Jag har inget att läsa för tillfället och eftersom min ekonomi inte är den bästa så ska jag låna böcker - istället för att köpa dem som jag brukar göra.
Jag funderar på lite Stolthet och fördom eller kanske något med Katie Cann. Ja vi får helt enkelt se vad det blir.

Efter det ska jag träffa Emma, vi ska fika på Espresso house (mitt andra hem). Jag är värsta stamkunden där nu, är där kanske tre - fyra gånger i veckan. Får kanske dra ner lite på det, men har inte träffat Emma på länge så det ska bli roligt. Det kommer bli mycket prat om alltid och precis ingenting - vilket jag älskar!

Nej nu är jag redan försenad. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0