en helt underbar dag med Angelica

Jag har haft en helt fantastisk dag med Aggiie idag, det var riktigt behövligt att träffa henne just nu. Vi fikade på Espresso house, pratade om allt mellan himmel och jord, åt igen och sen gick vi hem till henne för att se på Buffy. Det har verkligen varit en allround dag som helt enkelt inte hade kunnat bli bättre. Fy vad jag har skrattat och fy vad glad jag har varit idag.

Det kändes som en lättnad att träffa Aggiie, att få prata med henne och få råd om saker som gör mig förvirrad. Helgen har verkligen förvirrat mig och jag har bara behövt någon att prata med - Aggiie är en riktig eldsjäl. Sen har jag nog inte skrattat så mycket på länge som jag har gjort idag. Exempelvis så kom vi in i thai-affären och kvinnan bakom disken tittar på Aggiie och säger: "Nej men hej, är du hemma nu igen?! Har du lov från skolan hela veckan nu?" Det var som om de var bästa vänner, men Aggiie är alltid där inne så det är kanske inte så konstigt.

Angelica har gjort min dag så mycket bättre idag, hon får mig alltid att må bra. Det känns väldigt ömsesidigt, som om jag ger henne lika mycket som hon ger mig. Det är precis därför hon är en av mina bästa vänner.

Aggiie, uppiffad och glad!

Aggiie bjöd mig på en kaka/tårtbit på Espresso house. Den var riktigt god.
Det kändes precis som om Aggiie är min lilla pimp(ett internskämt).


jag ser ut måttligt glad/kaxig/cepe ut

Kommentarer
Postat av: Angelica

I love ya!

2009-10-28 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0