en riktigt underbar fika

Träffade Linn kvart över fyra och sen satt vi och fikade i minst tre timmar. Det blev en macka, en iste och en frapino. Riktigt gott!
Vi satt sedan och pratade om exakt allt mellan himmel och jord, det planerades även lite. Den stora planen just nu är utgång i Köpenhamn, jag och Linn + en massa grabbar. Det kommer bli riktigt roligt och jag längtar redan nu. Tyvärr blir det inte förrän i början av december, fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Det är verkligen lätt att prata med Linn och vi flummar hela tiden. Vi satt i tjugo minuter och bara skrattade åt absolut ingenting. De som jobbade där måste ha trott att vi var lite efter i huvudet, men jag bryr mig inte för Linn och jag har alltid så roligt tillsammans. När vi umgås så är det aldrig en ledsen min och vi kan verkligen prata om allt. Det är sjukt, jag vet nästan mer om vissa personer än vad personerna i fråga själva vet. Det är riktigt roligt.

Ja, Linn finns alltid där och nu har vi planerat så vi nästan höll på att spricka. Shopping, middag tillsammans, något glas vin och sen bär det av till Danmarks huvudstad. Träffar Jimmy och de andra inne i Malmö. Det är något som gör mig nervös, att träffa en massa personer som jag aldrig umgåtts med innan. Det är Linns pojkvän och hans polare. Jag tror vi kommer ha roligt.

Det har varit en riktigt bra dag och jag tackar Linn för några underbara timmar.
älskar dig gumman & du vet att jag alltid finns här♥

Linn ville inte vara med på bild.

jag sitter och fryser lite, kallt ute idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0