en tår som faller

Jag vet inte riktigt varför men denna dag har inte varit en bra dag för mig. Jag skulle göra en massa saker men det slutade med att jag har legat i sängen hela dagen och läst. Jag läste ut en bok idag - en bok som gjorde mig ledsen. Nu känner jag verkligen hur alla känslor bara krossar mig. Jag har svårt för att andas och det känns som om jag håller på att drunkna. Jag är på depp-humör idag.

Hopplösheten drar liksom över en och man vet inte riktigt vad man ska göra för att det ska bli bra igen. Därför tänker jag lägga mig i sängen igen och tycka synd om mig själv - kanske läsa ut ännu en bok. För något annat orkar jag inte göra, jag är för nedstämd för det.

Idag är det verkligen en "hata världen"-dag, fast ibland måste man ha sådana dagar för att kunna uppskatta alla bra dagar som man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0