en väldigt lyckad kväll

Nu har jag kommit hem efter att ha spenderat några timmar hos Therese. Vi gjorde det vi brukar göra: äta, prata och se på TV. Jag måste säga att vi är inte riktigt kloka. Vid halv elva började vi bli hungriga så vi ställde oss och gjorde mat. Herregud, när jag tänker efter så är det helt sjukt. Fast jag åt knappt middag, därför var jag jättehungrig. Det var väldigt gott också!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, får se vilken bok jag börjar med. Tror det blir "Tjock" först, men är inte riktigt säker än. Måste upp tidigt imorgon, ska gå en morgonpromenad med Oden.

Imorgon är det även bowling som gäller, Linn frågade om jag ville följa med och det är ju klart. Jag hoppas bara inte att en viss person är där. Fast egentligen så gör det inget, jag ska bete mig helt normalt och bara hälsa - lite hyfs har jag ju.

Nu väntar sängen. God natt och dröm sött!

Jag när vi såg på TV.

Maten vi lagade till: kroketter, biff och lingonsylt.

Therese satt och snackade med en polare på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0