?

S: tänk att vara ett kommatecken i ett hav fullt av plus och minus.
Jag : ja, men tänk så träffar kommatecknet en punkt och så blir de ett ; (jag börjar le och göra mysljud för jag tycker det låter som äkta kärlek)

Det är något av det roligaste jag någonsin hört, även om det låter väldigt konstigt när man läser det: you should have been there. Ja ett minne för livet, det var innan sexorgien på TV och efter ett prat om underkläder. Ja, vi är nog alla väldigt sexfixerade?!

Jag har haft en väldigt trevlig kväll och nu förstår jag precis varför jag anser att Emmylie och Elin är två av mina bästa vänner, om inte just de bästa. Serious-talk och skrattsalvor som får varje idiot att svimma, bättre blir det inte.

Jappjapp, tack för ikväll. Nu väntar sängen och ett jobbigt brev. Emmylie påminde mig om ett brev jag fått för ett tag sen, jag hade glömt det eftersom det sårade mig så mycket - nu är det nog dags att ta itu med gamla demoner.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0