frukost på sängen

Jag önskar att jag hade någon som gjorde frukost på sängen till mig ibland. Som rostar mina mackor, brer på smör och marmelad och sedan lägger upp allt på en fin bricka som han bär in till mig. Själv ligger jag och sover sött innan någon pussar mig på kinden och ber mig att vakna.
Okej, det är inte bara frukost på sängen jag behöver utan det är även en varm famn som ligger bredvid - någon som tycker om mig för den jag är.

Tyvärr så fick jag inget av det ovannämnda imorse, men jag överlever nog ändå. Nu ska jag diska, plocka undan rosten (efter min fantasilösa frukost) och sen ska jag klä på mig. Ska träffa Emmylie klockan tolv för vi ska gå en promenad. Jag funderar på om jag ska ta med mig Oden. På ett sätt hade det varit mysigt, fast om det är många andra hundar som är ute så blir han galen. Ja, jag får tänka på det lite till.

Kan även påpeka att jag somnade om innan när jag vilade, när jag vaknade så trodde jag att klockan var ett så jag fick panik. Hade ju varit hemskt om Emmylie hade stått och väntat på mig och jag bara låg och sov. Som tur är hade jag fel - puhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0