fy vad irriterad jag är

Jag hade planerat att jag skulle logga in på datorn imorse och fixa med en del grejer, men när jag väl slå på datorn så fungerar inte internet. Jag blev så jäkla arg, för även när jag hade försökt återställa det och dra ut sladdar så funkade det inte ändå. Därför har jag inte uppdaterat så flitigt, men nu ska jag ta igen 'for lost time' så att säga.

Fast jag är fortfarande arg för internet borde fungera. Lägger man 399kr i månaden så borde man kunna gå in när man vill, men det krånglar hela tiden. Detta är inte första gången, internet stängs av minst en gång i veckan - oftast när jag verkligen behöver det.

Så nu sitter jag och lyssnar på lugn musik och försöker lugna ner mig. Så farligt är det egentligen inte, men man bli ändå arg. Hade ni inte blivit det?


Kommentarer
Postat av: Terese

jag blir sjukt irriterad när internet inte funkar. de bygger om på min skola nu så internet stänger ner sig hela tiden. känns bra att internet inte funkar på en teknisk högskola.

2009-10-08 @ 18:18:32
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0