fyra nya böcker

Idag var jag på biblioteket med Emmylie och det slutade med att jag fick nytt bibliotekskort och lånade fyra nya böcker. Egentligen borde jag inte låna böcker förrän jag har läst ut de jag redan har. Fast jag kunde inte låta bli, de verkade bra och jag vill läsa dem nu. Därför blir det en paus i min bokhög, har ju redan läst ut två av dem. Dessa jag har lånat nu får hoppa emellan, sen efter dem får jag återgå till min bokhög.

Fast på samma gång så gör det inget att jag lånade dessa böcker. Mitt enda nöje om dagarna just nu är att läsa. Det är något som jag verkligen tycker om att göra - något jag gör för min skull. Jag lever mig in i sagorna och fantiserar om andras liv, att jag lever med dem - jag har alltid varit en drömmare!


Dyk i, Djupt vatten och Över ytan av Kate Cann
Tjock av Jenny Dahlberg


såhär ser det oftast ut om dagarna när jag ligger i sängen och läser.

Kommentarer
Postat av: Elin

älska kate cann!!! :D:D

Tycker du om böckerna om Art och Collete, det får du berätta, vi kan väl ses snart? :)

2009-10-08 @ 20:31:07
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0