gårdagen

Igår var en väldigt trevlig dag i Malmö med Emmylie. Vi fyndade en del, åt god mat och samtalade från allt mellan himmel och jord (även om vissa grejer kom upp mer och mer). Jag måste säga att det var en väl värd resa, dock så höll min rygg på att ta död på mig när vi var påväg hem.
Det som är så roligt med att åka tåg in är att man träffar många man känner. På vägen in så träffade vi Aggiie som skulle till Helsingborg, så vi satt med henne in. Sen när vi skulle hem så gick Sauer (min föredetta klasskamrat från gymnasiet) på tåget och det slutade med att vi skrattade precis som förr. Det var riktigt roligt att träffa honom, han påminner mig om hur mycket jag saknar skolan.

Ja, en bra dag med många skratt!

På ena torget i Malmö så hade de byggt upp något som liknade ett stort rum. Där var människor inuti och jag vet inte riktigt om det bara var speciellt utvalda personer eller bara helt random. Det såg riktigt roligt ut.

På det andra torget så stod där ett stort pariserhjul, Emmylie sa att det är något som åker runt till olika städer för att man ska kunna se sin stad uppifrån. Riktigt coolt.

Emmylie testade sina öron som hon ska ha till sin outfit för halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0