God morgon!

Ännu en ny dag, nytt väder och nya möjligheter. Än har jag inte gjort någonting, jag har börjat läsa en av böckerna som jag köpte igår. Den är bra, men väldigt förutsägbar. Det är därför jag ibland inte tycker om att läsa en viss bok - man kan så lätt gissa sig till hur den slutar. Fast ibland är det skönt att veta vad som händer innan det händer, det skapar en trygghet som man kanske inte medvetet vet att man vill känna.

Nu ska jag dock hoppa in i duschen, känner mig "oren". Okej, det låter som om jag inte har duschat på flera veckor (så är inte fallet). Men ni känner väl igen den känslan när det känns som om kroppen behöver en dusch. Man vill bara duscha av sig alla sina tankar och problem. Det är en konstig känsla.

Sen ska jag klä på mig - ska fika med Fanny, Emmylie och Elin. Ska möta dem kvart över elva, fast eftersom jag alltid är ute i sista minuter så kommer jag nog inte vara där förrän tjugo över. Jag älskar att ha en egen klocka, där tiden inte går som för alla andra.

Haha, nej nu måste jag ta mig i kragen och göra mig klar. Ska ju kolla på vinterjacka idag också, hoppas verkligen att jag hittar någon. Sen måste jag verkligen städa mitt rum, mina kläder tar upp hela min soffa. Det ser väldigt ostädat ut, men det får jag ta tag i sen.

Hoppas att ni har sovit gott inatt för det har jag gjort för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0