god natt

efter att ha funderat mycket på allt möjligt och ingenting så säger jag nu: god natt & dröm sött!

jag lever just nu i mina drömmar, så åtta timmars sömn är något jag verkligen välkomnar. Varför måste drömmarna alltid vara så mycket bättre än verkligheten?
Jag hoppas iaf att alla har haft en bra dag, min har varit väldigt lugnt och förutom en promenad med pappa, många lösta tankar och några sidor lästa i en bok - så har jag inte åstadkommit mycket idag. Fast söndagar är mina vilodagar och jag älskar dem verkligen.

Imorgon är en ny dag med nya upplevelser. Jag ska fika med Aggiie(Angelica) vilket ska bli riktigt trevligt, har inte träffat henne på länge. Jag vet att vi har mycket att prata om!

until then I say good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0