guten morgen

Ännu en ny dag och ännu ett planeringsöppet dygn. Natten har varit bra, vilket innebär att jag har fått helt okej med sömn och inga hemska drömmar. Jag har alltid haft problem med att sova - vid ett tillfälle sov jag tre timmar per natt i sex månader. Det var inte så roligt, men det berodde nog på stressen. Nu är det lite bättre, inatt är nog den första natten på några veckor som jag sover igenom en hel natt.

Dagens planering ser ut som så:
¤ laga frukost (rostad macka med smör och ost.)
¤ läsa (ska börja på "Tjock")
¤ promenad med Emmylie (hon hörde precis av sig)
¤ ingenting
¤ bowling ikväll.

Jag har några timmar dödtid som jag inte riktigt vet vad jag ska göra, fast jag kommer säkert på något. I värsta fall så lägger jag mig och läser lite. Det är ju allmänbildning :)

Jag hoppas att er natt har varit behaglig och att er morgon är ännu bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0