Hallå ja!

Att jag är uppe en tid som denna är rent ut sagt ett mirakel. Detta p.g.a att jag inte kom i säng förrän ett och det har varit en orolig natt. Jag vet inte riktigt varför, då jag inte minns mina drömmar, men jag vaknade upp orolig flera gånger och kände mig väldigt ledsen. Det är konstigt hur ens drömmar kan påverka en utan att man minns varför.

Nu försöker jag glömma det eftersom jag har en del att göra idag. Jag måste gå på stan och inhandla en del plagg, både till fest och till maskerad. Jag får se om jag hittar något fint, men jag har valt ut en del grejer redan som jag måste prova.
Efter det så ska jag till arbetsförmedlingen för jag har ett inbokat möte. Det är för att prata om jobb, praktik och hur det går för mig nu. Jag är väldigt nervös, men jag hoppas att det går bra. Nu är det lite så att man får hoppas på det bästa, men jag har redan hittat praktikplats så jag hoppas att de blir glada över det.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0