jag och Terese är inte kloka

Var bara tvungen att lägga in detta för att visa vad jag håller på med på kvällarna. Jag är alltid inloggad på msn och ibland kan det då bli såhär:

gNc/ - säger:
jag vill också se csi miami.
' Mika säger:
gör det då, ragga upp en granne eller nått.
gNc/ - säger:
hahaha, jaaa.. jag tänkte gå till Tymo. Men då blir det bara vodka.
' Mika säger:
va? Kommer du supa då?
gNc/ - säger:
hahaha, neeeej, men de gör det hela tiden
gNc/ - säger:
jag festar bara tre gånger i veckan!
' Mika säger:
BARA tre gånger i veckan?! Hahah, jag ska ha en festfri helg nu..
gNc/ - säger:
duktig! då kan du och jag fika hela lördagen istället!
' Mika säger:
ja, om IFK inte ska spela så kan vi det
gNc/ - säger:
WIE!!
' Mika säger:
asså jag älskar att fika
gNc/ - säger:
okej.. okej.. jag hade inte mina glasögon på mig.. så jag läste först "asså jag älskar fitta".

Lite senare kom Soheil och joinade vår konversation.

gNc/ - säger:
I'm here darling
gNc/ - säger:
/soheil
' Mika säger:
haha, jag är mållös
gNc/ - säger:
HAHAH

gNc/ - säger:
she doesn't let me do anything
gNc/ - säger:
there are a lot of rules here
gNc/ - säger:
to make me sad
' Mika säger:
haha, omg
gNc/ - säger:
ignorera honom.
' Mika säger:
rules are good
gNc/ - säger:
but we can break rulesss
gNc/ - säger:
don't worry
gNc/ - säger:
förlåt för detta Mika, han är seg
' Mika säger:
haha, jag säger ingeting
gNc/ - säger:
I can keep her busy with some other guysssss, then we're free
gNc/ - säger:
she is gonna throw me out of her room.....................

Haha, vi är inte kloka men ibland behöver man ett gott skratt på kvällen. Fast nu är jag inte säker på om jag vågar besöka Terese och hennes rumskamrat. Fast Terese har lovat att skydda mig från honom. Ja, lite skämt ibland skadar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0