jag somnade tillslut

Efter att ha läst ut en bok och börjat på en annan, så somnade jag tillslut vid halv fem tiden. Detta innbar att jag inte vaknat förrän nu. Jag känner mig fortfarande väldigt trött och min kropp är helt matt - fast nu måste jag vänja mig vid att gå upp tidigare. Jag tycker inte om att sova halva dagen för då missar man så mycket, det är även så dagens efter jag har festat. Festar jag till sex på morgonen så går jag upp tio, t.o.m. det tycker jag är sent.

Nu ska jag i.a.f gå och handla bullar, Möllers ligger 100m från mig hem och jag älskar deras bullar. Efter det så ska jag nog läsa lite, eller så får vi se om jag hittar på något annat. Idag är en säng-dag. Ligga och mysa, läsa en bra bok och inte tänka på något annat än just det som händer i boken.

Kvart över fyra ska jag träffa Linn, vi ska fika på Espresso house (ovanligt?!, känn sarkasmen). Har inte träffats på ett tag nu, sen vi var på bowling. Vi har nog mycket att prata om och det känns som när det gäller vissa saker så är hon den enda som riktigt förstår. Det för att hon mår precis likadant och då är det lätt att relatera till det som sägs. Så vi kommer nog sitta där ganska länge.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog bara vara hemma för mig själv. Just nu behöver jag lite space. Oroar mig för tandläkarbesökte på torsdag, känns som om det kommer gå väldigt dåligt.

Nu ska jag handla bullar, min mage kurrar riktigt mycket nu. Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0