lunch och sen vila

Nu ska jag göra lunch, blir nog vårrullar, och sen ska jag lägga mig och vila lite. Mår inte riktigt bra - har en extrem huvudvärk som spökar. Så om jag äter lite och vilar huvudet så hoppas jag att det blir bättre. För ikväll är det handboll som gäller (igen!). Idag är det IFK Ystad som spelar och de ska möta Trelleborg, i Trelleborg. Pappa och jag har därför bestämt att vi ska åka med bussen dit, en som är beställd för IFK-supporters. 150kr/person - inklusive inträde. Det är ett helt okej pris tycker jag, så därför ska vi åka med den. Den avgår 17.45 från Ystad.

Detta innebär att det blir pappa och 30 främmande män + jag. Haha, det kommer bli roligt att se hur detta slutar. Jag känner i.a.f två på bussen: pappa och en vän. Så jag kommer inte vara helt ensam om det nu skulle visa sig att alla andra är lite smått "retarded". Jag tycker faktiskt att detta ska bli roligt, jag behöver komma bort lite även om det bara gäller en kväll. Sen har pappa och jag alltid så roligt när vi gör saker tillsammans - ibland kan jag inte sluta skratta.

Vad ska alla andra göra idag?

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad vad mysigt det låter. Förutom huvudvärken då : ) själv orkar jag inte alls laga mat :( du kan skicka lite vårrullar

2009-10-12 @ 12:42:13
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0