man fyller bara 20 en gång, grattis Sanne!

Det började med ett eller två glas vin hemma hos Therese. Vi gjorde oss klara, väntade på Frida och sen ringde vi till Thereses mamma som hämtade oss halv sex. När vi väl kom till lokalen så var vi nästan först, fast det var rätt så skönt för då behövde man inte gå runt och hälsa på alla.

Det blev smörgåstårta, tipsrunda, uppdrag att göra och sen födelsedagstårtan som fick avslutas med den traditionella sången: "Ja må hon leva". Det blev lite mer vin, några goda shots som Sanne bjöd på och lite kaffe. Jag skippade dock kaffet eftersom jag inte dricker det, tycker inte alls om smaken.

Det var en riktigt trevlig kväll som avslutades med äkta fyllemat: MAX!
En hamburgare, pommes och coca cola. Fast jag åt nästan inget av det för när jag kom hem så var jag inte alls sugen. Pappa hade hämtat oss så vi lämnade först av Therese och Frida, sen lämnade han mig hos mamma.

Kvällen var lyckad och jag hoppas verkligen att Sanne hade roligt, för det hade jag. Det var roligt att träffa Sannes släkt och vänner, även om det fanns ett riktigt hatobjekt. Men så är det alltid på fester, det finns alltid någon som tror att hon/han är bättre än alla andra på festen. Jag hade roligt och nu får det fan bli fest snart igen!

Therese och Frida på festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0