maskerad.

På lördag så ska jag på maskeradfest, vilket jag inte ser fram emot. Det ska bli trevligt att träffa alla som kommer eftersom jag inte sett dem på länge, men jag vill verkligen inte klä ut mig. Jag har världens sämsta fantasi och jag är inte alls bra på sånt, så nu har jag börjat få ångest över det. Jag har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till, det ska vara fint men på samma gång inte för fint - roligt men inte utskrattande.

Jag har ett förslag och jag vill gärna ha lite respons. Jag har funderat på Sandy i Grease, en vacker tjej med snygg stil. Dock tänkte jag gör en lite mer modern version.

Istället för outfiten på bilden så tänkte jag; svarta lacktights, kort svart klänning, röda pumps, röda läppar och en svart jacka. Det blir lite mer mig, vilket gör att jag inte kommer skämmas - vilket jag gör när jag ska klä ut mig.
Vad tycker ni?
be honest!


Kommentarer
Postat av: Emmylie

Det låter jättebra mikis!

2009-10-27 @ 11:35:00
URL: http://spekulationerochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0