middag med trevligt folk

Ikväll åt jag middag hemma hos Emma. Det blev köttfärssås och spagetti och det var riktigt gott, fast man ska inte förväntas sig mindre när det är Emma som gör maten (hon gick hotell och restaurang på gymnasiet). Det var både vitlök, lök, morötter och svamp i köttfärsen fast det sistnämnda plockade jag bort eftersom jag hatar svamp.
Det var en riktigt mysig middag som jag, Emma och Therese hade. Vi tände ljus, dukade fint på bordet och bara njöt av den goda maten och det trevliga sällskapet.

Efter maten lyssnade vi på musik, pratade och sen kom Frida också och 'joinade' oss. Det har varit en riktigt underbar kväll. Jag har haft roligt och vi har planerat ganska mycket. Kan inte berätta om planerna nu eftersom det kanske inte bli av, men det handlar om en möjlighet till födelsedagsfest. Det kommer bli en sjuk och konstig kväll - det känner jag på mig. Och det är precis som Therese brukar säga: "Det är jäääävligt!"

det vattnas i munnen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0