nu väntar sängen på mig

Nu har jag kommit hem från en väldigt mysig kväll hos Therese - precis som vanligt. Vi har alltid trevligt tillsammans och det är så lätt att prata med Therese. Speciellt när det gäller en sak (kärlek) för hon förstår verkligen hur det är. Ibland behöver man någon som vet hur det är och som kan stötta en igenom jobbiga val och beslut. Therese är en sådan människa för mig.

Vi såg som sagt på fotboll och sen såg vi film: Dårfinkar och dönickar.
Det är en serie som gick på svt innan och jag hade glömt hur mycket jag tyckte om den. Fast något som jag blev väldigt besviken på var slutet, jag minns det inte alls så. Därför ska jag gå och lämna denna film och sen ska jag se om det finns en fortsättning. Fast jag tror inte det, men jag hoppas verkligen!

Nu ska jag sova, är verkligen trött. Fast jag har så ont i ryggen att jag inte är säker på att jag kan somna. Men jag ska lägga mig i sängen och se hur det går, i värsta fall så får jag ligga uppe hela natten och läsa. För imorgon ska jag fika med Emmylie och Terese, så jag måste gå upp relativt tidigt. Dock så gör det ingenting för jag älskar att fika med dem.

Innan jag avslutar så lägger jag upp lite bilder från kvällen. Det är väldigt dålig kvalité men man ser på ett ungefär.

God natt & Sov gott!

ovan: jag när vi såg på fotboll
nedan: Vi provade en massa skor och detta är Thereses kängor. De är coola men de gick inte på mig.


Kommentarer
Postat av: Therese

det är faktiskt inga kängor, för det e boots ;)

2009-10-11 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0