pappa är helt klart bäst!

Min pappa är världens bästa pappa och han är även den bästa människan jag känner. Han är helt klart min bästa vän och jag kan berätta precis allt för honom. Jag är den enda som jag känner som har en sådan bra relation till sin pappa som jag har. Fast jag är glad för det eftersom han alltid lyssnar och ger mig råd när jag behöver det.

Idag var vi och fikade på Espresso house som är vårt nya "hangout". Det blev iste för mig och kaffe för pappa, så tog vi vars en macka också. Det var väldigt mysigt att sitta ute eftersom det varken var för varmt eller för kallt.

Pappa och jag brukar hitta på saker tillsammans: köra rundor med bilen, shoppa, se på fotboll eller handboll, fika och gå promenader. Det enda jag nog inte har gjort med pappa är att festa - eller jo det har jag när min moster fyllde 50 och både han och jag blev lite småfulla. Haha, ja vi har verkligen gjort allt tillsammans.

Det var en väldigt lugn fika och vi hann prata om mycket, problem och vanliga saker. Det roligaste med pappa är att han kan kläcka ur sig väldigt konstiga saker ibland. Idag gick det förbi en man som pappa känner, men han såg oss inte så han hälsade därför inte heller. Då säger pappa:
"Ja, den jäveln ser knappt sig själv så varför skulle han se oss den högfärdiga stroppen."
Jag började bara skratta och det är vid sådana tillfälle då jag inser hur lika pappa och jag är. Det är verkligen som man säger - äpplet faller inte långt från trädet.

Min lunch: Iste - grön passion och en grillad ost- och skinkmacka.

Pappa på fiket. Världens bästa pappa<3

pappa skulle ta foto på mig med min mobil. Det blev helt kaos och vi kunde inte sluta skratta. Väldigt många om gick förbi tittade konstigt på oss för just då var det bara vi som satt ute. Den enda som är mindre teknisk än mig är just pappa så jag fick säga till honom sex gånger vilken knapp han skulle trycka på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0