Peelingservetter

En dag när jag var på Åhléns och skulle köpa ansiktsservetter så hittade jag dessa. Först trodde jag att det var vanliga servetter men när jag läste på förpackningen så såg jag att det var peelingservetter. Jag läste på om användning och liknande och tillsut på köpte jag dem - ett köp jag absolut inte ångrar.

Användning:
Man sköljer ansiktet med varmt vatten för att öppna upp porerna. Sedan tar man en servett och torkar ansiktet i cirkelformade rörelser. Detta gör man över hela ansiktet men man ska undvika ögonen och huden runt omkring för där är det extra känsligt. När man har gjort detta över hela ansiktet så sköljer man av ansiktet med varmt vatten och sen avslutar man med kallt vatten för att stänga porerna igen.

Vad tycker jag?
Detta är verkligen en bra produkt som fungerar, i alla fall för mig. Första gången jag testade det så blev jag väldigt chockad eftersom min hud blev väldigt slät och man kunde verkligen känna en skillnad. Jag såg även en stor skillnad när jag tittade mig i spegeln. Det som är ett litet minus är att det står inte hur ofta man kan och ska använda dessa. Jag gjorde det två dagar i rad och det skapade lite irritation i huden, så nu använder jag det en gång i veckan ungefär.

Antal.
15 servetter i ett paket.
paketet kostar 45kr på Åhléns.

Betyg.
4/5
Detta är verkligen en produkt som jag rekommenderar för människor som tycker att deras hur känns skitit och fet. För jag har testat många olika produkter men det har inte hjälpt, detta är första som jag testat som jag verkligen har känt en skillnad. Testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0