planering inför kvällen

Förra inlägget blev väldigt långt, men jag kände bara för att få ur mig allting innan jag ska göra mig klar för ikväll. Nu ska jag duscha, sminka mig, välja kläder och packa ner alla mina saker. Det är själva klädesvalet som ger mig ångest - jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det kommer sluta med att jag drar ut alla mina kläder från garderoben och sen kommer jag rota igenom allt tills jag hittar något som är "helt okej". För just nu finns det inget fint bland mina kläder, så jag får ta det näst bästa.

Jag känner mig lite stressad och jag hoppas att jag hinner med allt. Det är alltid såhär; jag har hela dagen på mig men jag gör inget förrän i sista minuten. Fan också, nu måste jag verkligen börja göra mig klar. Hoppas bara att kvällen blir bra.

Vad ska alla andra göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0