precis som alltid så var det en galen fika.

Nu har jag kommit hem efter att ha fikat med Terese och Emmylie. Det blev mycket prat och tillslut bestämde vi att jag och Emmylie ska åka upp och besöka Terese i Karlskrona den 4 november. Detta innebär: fest, fest OCH ÄNNU MER FEST!! Nu är jag riktigt pepp inför detta och jag längtar redan.

Nu tror kanske vissa att jag bara överdriver när jag skriver att vi alltid är galna när vi fikar. Men för att visa att det verkligen är så, så har jag filmat ett litet klipp. Detta är då Therese och Emmylie som skulle motionera stämbanden. Fråga mig inte vad de sjunger, för jag har ingen aning. Jag bara nickade och skrattade när de försökte förklara vem det var. Om jag inte har helt fel för mig så är det en låt med Kate Bush.


Även om vi är galna så älskar jag att fika med mina vänner. Vi pratar om allt mellan himmel och jord - vi ger varandra råd och stöd. Det känns nästan som ett AFK(Anonyma FikaKompisar)-möte. Det är något som jag precis hittade på men det stämmer in så bra. Vi lyssnar på varandra, vi tar in informationen och sen försöker vi hjälpa personen i fråga så mycket vi kan. Precis som AA fast utan spritproblem - vi har ett fikaproblem istället.

jag älskar verkligen Tereses leende på denna bild, en riktigt guddie (fin/söt) bild.

Emmylie har alltid en chai-latte i handen.

jag ser väldigt trött ut men så blir det när man bara har sovit två timmar på natten.

Kommentarer
Postat av: Elin

elinavistjaj, vill oggså. men jag var tvungen att plocka kastjanerloooool

2009-10-11 @ 22:20:24
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0