Rachel Bilson, fashion at its best

Jag älskar hennes stil och hennes självsäkerhet i kläderna. Det är inte kläderna som gör henne, det är hon som gör klädesplaggen. Enda sedan the OC så har jag älskat henne och hon kan verkligen klä sig bra. Sedan har hennes stil bara förbättrats och nu skulle jag vilja påstå att hon är en av de som klär sig bäst. Hon kan matcha på sätt som jag inte ens skulle kunna tänka mig i mina vildaste fantasier och hon gör det så självklart.

Jag har ännu inte sett ett foto på Rachel Bilson där jag har känt att hon misslyckats med en outfit. Jag snor mycket inspiration från henne, eller jag försöker att göra det. Dock så måste det sägas att hur mycket man än försöker så kan man inte få till det lika perfekt som henne. Det är precis därför många älskar hennes unika stil.

Här kommer en del outfits, både vardags och lite finare. Enjoy!



bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0