ut i kylan

Nu ska jag bara fixa med lite småsaker och sen ska jag gå och träffa Aggiie_Näggiie (ja, jag har en massa smeknamn för henne som ingen förstår). Jag ska se om jag springer in en vända i bokhandeln och hälsar på Kim, jag har ju inte varit där inne på fyra dagar. Och för de som tycker att det inte alls är en lång tid så kan jag bara informera om att jag går in där varje gång jag är på stan - vilket är ungefär varje dag.

Jag ska nog gå en runda på stan också - Lindex, H&M, MQ, Boston och lite så. Jag ska se om jag hittar en fin klänning som jag kan köpa för pengar jag inte har. Ska ju till Karlskrona om ungefär två veckor och då vill jag ha något fint att ha på mig. Måste ju visa en bra sida för polackerna som vill festa med oss :) JAG LÄNGTAR!!

Nu måste jag göra mig klar. På med lite Johnny Cash och sen kör vi. Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0