vad håller jag på med på natten?



På bilderna ovan så kan man se en del rivsår, även om bilderna är väldigt dålig kvalité så kan man se på ett ungefär. Någon gång under natten har jag rivit mig själv så att det har blivit en massa sår ovanför mitt högra bröst. Jag märkte det inte först men sen började det svida lite, så jag tittade ner och hittade fem rivsår. Vad drömmer jag när jag sover?

Just nu vill jag väldigt gärna komma ihåg vad jag drömde inatt eftersom jag kanske trodde att någon anföll mig. Eller så har det kliat och då har jag tagit i för hårt. Vad det än är så har det lämnat ett minne, för de kommer nog inte försvinna på ett tag. Herregud, ibland kan jag vara riktigt konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0