vinterjacka

Nu har jag kollat lite vinterjackor, men jag kan verkligen inte välja vilken jag vill ha. Därför tänkte jag lägga upp några här, kommentera gärna.
1. Röd kappa från Monki. Den är söt och det är en fin färg. Dock tycker jag inte om att det är en sådan rak modell, det gör att man kan se rundare ut. Sen är jag inte säker på om rött är en bra färg för mig.

2. Jacka från Lindex. Den finns både i svart och rött. Det är en kortare modell och den är även lite figursydd. Detta gör att den skapar en fin siluett som är smickrande för kroppen. Skärpet i mitten skapar även en illusion om att midjan är smalare. Detta är nog min favorit, fast det största problemet är om den ska vara svart eller röd.


3. Den sista jag har tittat på är en kappa från H&M. Den är vit med fuskpäls i kragen. Jag tycker att den är extremt söt och den lite höga midjan gör att tyget flyter fint utmed kroppen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om pälsen, det är inte riktigt min stil, fast det är något med kappan som gör att jag älskar den. Färgen och stilen tillsammans gör den väldigt stilren. Detta är också en favorit. Tyvärr så passar jag inte alls i vitt.


Jag får fundera på detta, måste prova dem och se vilken jag tycker bäst om. Mamma får agera smakråd och säga vad hon tycker, fast i slutändan måste jag känna efter själv. Det värsta som kan hända är om jag ser förjävlig ut i allihopa. Fast nu håller vi tummarna för att jag ska hitta min drömjacka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0