God morgon!

En ny dag har börjat och jag känner mig faktiskt utvilad. Jag somnade ganska tidigt inatt och eftersom mobilen var avstängd så fick jag en riktig sovmorgon, vaknade för ungefär en timme sen. Nu vet jag inte riktigt vad som händer. För mig så har varje dag inte samma kvalité längre utan nu spelar det mycket på kvantiteten, vilket gör allt så mycket tråkigare.

Fast ikväll är det fotboll som gäller, IFK Ystad spelar mot Skivarp och vi ska dit. Det blir bara pappa och jag idag eftersom Kim ska jobba, fast det gör inget - pappa och jag är ett oslagbart team. Förhoppningsvis är det inte allt för kallt när solen försvinner, fast för säkerhetsskull så blir det långkalsonger och jeans istället för något lite mer luftigare.

Kan även berätta att valborg är ganska spikat just nu. Egentligen skulle jag bara grilla med familjen, fast en vän ska på fest och jag ska följa med henne. Det känns som om det kommer bli riktigt roligt, jag behöver träffa lite nytt folk! Jag önskar att min Robert Pattinson-kopia hade varit där, eftersom det även är hans vänner, fast tyvärr blir det inte så. Jaja, bättre lycka nästa gång. Jag behöver något vackert att titta på just nu!

Nu måste jag göra lite frukost, ringa pappa och sedan fixa med lite annat.
Vi hörs, love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0