Lifeguards at Bondi Beach

Jag har ett nytt favoritprogram!
Jag vet inte varför jag gillar just detta program så mycket men det är något med snygga halvnakna män och vatten som får mig att reagera. Det beror kanske just på att killarna är snygga, eller att de räddar liv dagligen. Livräddarna på Bondi Beach är ett program som jag har följt ett tag nu. Det handlar just om livräddare som jobbar på en av de mest folkbesökta stränderna i världen - Bondi Beach som ligger i Sydney, Australien. De räddar ungefär 2500 liv varje år, vilket jag tycker är extraordinärt.

Jag kan inte förklara varför jag tycker om det så mycket men jag försöker se det så ofta som möjligt. Det visas varje vardag, tror jag, på tv4 klockan 13.25-14.30. Det är två avsnitt och jag tycker verkligen att det är ett allvarligt och underhållande program som man borde se. Även om man kanske inte tycker det är intressant så vill man absolut inte missa snyggingarna i shorts ;)

Jag hade gärna fejka en drunkning för att bli räddad av någon av dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0