mycket att göra

träna
prata med Peggy i bokhandeln
städa
laga mat


Ja, det känns som om jag har lite för mycket att göra idag. Fast om jag börjar nu så kommer jag nog hinna - förhoppningsvis. Det jag längtar mest efter är att laga mat. Eftersom jag går på GI så kommer det bli en GI-påsk för mig och min familj. Jag ska bjuda min pappa och mina bröder på middag ikväll och det blir i en stor GI-anda! Jag hoppas att det blir bra och att de tycker om det, men det tror jag. Bilder på maten och så kommer senare.

Nu måste jag byta om och cykla till gymmet, annars kommer jag aldrig komma dit.

Vi hörs♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

hehe ja hon e jättebra:)

typ såhär lite future:P:)



vad gör du idag då?

glad påsk:)

2010-04-03 @ 14:36:27
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0