mysig fika med pappa


Nu har jag precis kommit hem från en fika med pappa. Han, jag och Kim var och handlade innan, sen ville varken pappa eller jag bara sitta hemma så vi gick till Espresso house. Där blev det en frapino för mig och en macka plus kaffe för pappa. Det var verkligen en mysig fika och vi hann prata om mycket. Jag har verkligen världens bästa pappa, han kommer alltid med bra råd och jag kan berätta allt för honom. Jag älskar honom♥

Nu ska jag lägga mig och läsa lite - klockan ringer tidigt imorgon. Jag har lovat Fredrik att möta honom på gymmet sex imorgon, vilket innebär att jag måste gå upp vid fem. Det känns inte så jäkla roligt just nu, men det kommer kännas bättre efter träningen. Nu har jag ett mål som jag ska klara, jag berättar mer om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0