planera mera

Jag har bestämt mig för att börja planera, detta enbart för att jag inte riktigt passar för ett impulsivt liv. Jag tror att om jag planerar i början av veckan vad som ska hända så är chansen större att jag verkligen kommer göra allt också. Fast jag måste erkänna att jag har försökt att planera innan, det har kanske inte slutat så bra. Oftast så blir jag bara irriterad och besviken på mig själv för att jag inte hinner med allt.
                  Fast nu ska det bli annorlunda. Jag ska hålla mig till mitt lilla schema och verkligen göra klart allt som jag skriver ner. För att jag enklast ska komma ihåg så skriver jag det i min blogg och även på en lapp som jag kommer sätta på min dörr till mitt rum. Detta kommer nog bli bra, så join me - planera mera!

tis: ringa banken och boka tid
     ringa mödravården och boka tid
     ringa Malmö högskola och boka in ett telefonmöte
     köpa nya skosnören(kanske nya skor också)
     kolla på handboll med pappa, YIF spelar
ons: städa rummet
        träna på gymmet
        köpa nya jeans(om ekonomin tillåter det)
tors: kanske umgås med Therese
fre: träna
lör: Jag har en del planer men jag är inte riktigt säker på vad som händer,
       antingen hemmakväll eller fest.
sön: träna eller ligga bakis i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0