seg

Just nu kan/vill jag knappt röra mig. Hela kroppen strejkar mot att göra något idag, även om jag har sjukt mycket att göra. Därför ska jag ligga och gosa ner mig i sängen i ungefär en timme till - sen måste jag komma igång. Gymmet väntar, telefonsamtal väntar och andra saker som jag måste göra väntar.

Jag har även börjat inse att denna blogg inte längre fyller sitt syfte. Därför ska jag fundera på om jag verkligen vill skriva här mer, det känns inte längre som något jag behöver. Jag skaffade en blogg för att kunna skriva ner vad jag känner, fast det går inte längre och jag har hittat ett annat sätt att få ur mig mina känslor. Så jag får se vad jag gör med min blogg.

Hoppas att alla har en bra dag!
SEE YA! 

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

vad kul att du gillar den, har nämligen kommit på den själv så den är lite extra speciell för mig :D kram

2010-04-08 @ 14:30:02
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0