sommar och sol

Jag vill att det ska bli sommar och inte enbart så att jag kan ligga på stranden och sola. Jag vill grilla med vänner, ta en kall cider i solnedgången och festa en hel natt utan jacka och lampor eftersom vädret håller värmen hela natten och det blir aldrig riktigt mörkt på sommaren.
Sen är alla på mycket bättre humör på sommaren. Vissa får äntligen jobba lite under vikarietiden, andra har semester från jobb som de egentligen inte gillar och sedan har vi de som bara lever livet på sommaren - stranden, hem om och sen fest! Jag vet inte riktigt vilken kategori jag tillhör, det enda jag vet är att jag saknar sommaren.

Det kommer hända mycket denna sommar. Jag fyller 20 och det ska firas, jag har planerat att åka utomlands för första gången, jag får reda på om jag kommit in på min utbildning till hösten och sedan alla grillningar som man ska gå på. Jag känner redan lukten av grillat kött, goda sallader och ett kallt glas vin. Herregud, ge mig sommar nu!  




weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0