Stressfylld dag med rörelseförhinder

Träningsvärken är ett faktum, jag kan knappt röra kroppen. Det är värst i benen, kan nästan inte böja mig ner utan att det gör ont. Fast på ett sätt känns det skönt eftersom jag vet att anledningen till att jag har ont är för att musklerna har jobbat. Så, great job body!

Dagen kommer bli väldigt jobbig. Jag ska för första gången någonsin tvätta och jag har ingen aning om hur maskinerna funkar, hur man ska sortera tvätten och hur det sedan i efterhand ska torka. Jag vet att det låter löjligt, och lite bortskämt, men jag har aldrig behövt tvätta. Så det är dags att jag lär mig det, fast det är nog inte så bra att jag gör det själv första gången. Men mamma blev inringd till jobb och nu står jag här ensam med två stora kassar tvätt. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och fixa, jag är ju trots allt Fixarn!

Ja, om jag inte har hört av mig innan denna dagen är slut så är det för att jag har blivit insugen i en tvättmaskin. Då borde ni kanske komma och leta efter mig, risken är ganska stor att allt kommer explodera. Jag vet inte ens hur mycket tvättmedel man ska ha!

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0