vänskap finns överallt.

Hela dagen har gått åt till att inte börja gråta. Även om jag har haft en fantastisk dag med underbara människor så har ändå all min energi tagit slut. Jag fick panik innan, allt blev svart och hålet som höll på att sluka mig har inte varit så stort och så svart på flera månader. Just denna dag har inte varit en bra dag.

Fast ikväll fick jag ett sms och detta sms gjorde min dag. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så glad och rörd som jag blev nu ikväll när en vän tog sig tid för att skriva ner sina tankar och känslor till mig. Orden brände i mig, så sanna var de och för första gången i hela mitt liv så kände jag mig inte ensam i mörkret. Innan har det alltid varit någon som kommit med ljus för att lysa upp vägen för mig, nu är det någon som går bredvid mig i mörkret och är lika vilsen som mig - det är vad äkta vänskap är.
                     När jag läste orden och meningarna, tillsammans och individuellt, så kunde jag inte sluta tänka på det faktum att jag inte är helt värdelös. Jag har faktiskt gjort en skillnad, för i.a.f människa så betyder jag någonting viktigt - jag är inte bara en i mängden. Denna uppenbarelsen slog nästan ner mig på marken, jag blir så lycklig när jag tänker på det. Mitt mål i livet har alltid varit att göra en skillnad och nu tror jag verkligen att jag har gjort en liten skillnad, jag har hjälpt en annan människa - en vän. Jag är så tacksam för att just denna fantastiska person är min vän och vad som än händer så vet jag att hon alltid finns där för mig. Den faktan får mig att sova lite lättare inatt.
                      Du vet vem du är och du vet att jag älskar dig. Du är en av mina bästa vänner och utan dig så hade just denna dag varit en av de värsta på länge, fast utan att veta om det så hjälpte du mig extremt mycket idag - bara genom ett sms. TACK! ♥

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0