Kenza

Jag vill bara påpeka att jag tycker att Kenza är en av Sveriges, om inte världens, vackraste kvinnor. Hon har en fantastiskt kropp, extremt fint hår och ett riktigt vackert ansikte. Jag har slutat räkna hur många gånger jag har önskat att jag såg ut som henne.

Sedan gör bloggen att man får en inblick i hennes personlighet och det är bara ett stort plus. Hon verkar ha humor, intelligens och charm - hon blir helt enkelt bara bättre och bättre.

Och nej, jag är inte lesbisk. Jag tycker bara att hon har alla kvalitéer som jag själv önskar att jag hade och hon förtjänar att bli uppmärksammad på alla sätt och vis. Jag beundrar henne verkligen och allt hon har gjort med sitt liv. Enligt mig så är hon vacker, målmedveten och trevlig.



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0